Things i forgot at birth



ohh , det har varit en lång söndag hela dagen. Såå himla härligt, förut hatade jag söndagar i och med att jag alltid fick jobba då. Vem vill inte vara ledig på en söndag, fast att det är en sån dag som man absolut inte gör någonting, men ibland behöver man sånna dagar också. Har suttit fast klistrad vid datorn idag och sett klart hela säsong3 av sex and the city . Det är så himla bra och  roligt, har laddat hem 4 & 5 nu också! dem ligger på datorn och väntar på mig. Ska ha och se på flyget och väntetiden på arlanda om 2 vekcor också, när jag ska till Carro, för det blir ju en hel del väntetid! Har precis suttit och kollat på ensam mamma söker, tycker de e rätt roligt faktiskt, kanske för att jag tittat på varenda avsnitt nu sen det började! nee nu har jag inte så mycket mer att säga, mer än godnatt!  Imorgon bröjas det med balett, modernt och efte lunchen har vi jazz. på kvällen tar jag street kurs , hinner inte blogga mer imorgon. Till helgen är det inflyttningsfest! läängtar, natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback