shame on you

 
Hihi^^ jag & Anna på skansen förr förra sommaren tror jag de va ..


Godmorgon, mina skor har kommit , ska och hämta dem idag efter kl. 4 ihh, så roligt de ska bli., hoppas attd em passar nu också bara , har gjort kart min tonfisk sallad nu. Längtar tills jag ska äta den , mm mums, börjar kvart i 9 idag med jazz, körde kombinationen i 45 minuter igår! sen är det  modernt & slutligen balett.  Imorgon har vi prov i musik teorin, dew kommer gå jätte bra! har övat som bara den på alla noterna, sånt måste man ju cokså kunna.. skulla bara kika in & säga hej när jag endå va inne på datan och beställde bio biljetterna tills imorgon! ha e jätte bra dag , det är bara 5 grader i umeå, vill inte utanför in dörr, ush , ruggit!

Kommentarer
Postat av: :S

va hände med din pojkvän? han skriver ju aldrig i sin blogg och du skriver inte mkt om honom. Trivs han i Umeå, hittat jobb och vänner?

2008-10-15 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback