onsdes



I onsdes gick Carro i skolan och kom hem lite innan 12, så vi gick i stan ännu en gång till tills Anna skulle komma på tågstationen, jag handlade två pyjamas sätt som var jätte fin. Vill köpa fler par, dem är inte dyra iheller.  Hittade lite smått i stan igår faktiskt , sen mötte vi Lilla Anna på tågstationen! Hon uptäckte oss efter jag hade slitit upp stämbandet genom att skrika, - AAAAAAAANNNNNNNNNNNAAAAAA!! Hihi ^^ kändes konstigt atts e henne här i milano. Vi är verkligen här, sen kom vi hem , anna packade upp lite , vi hade dushat tagit på oss pyjamas och lagt oss i sängen för att titta på film picture this! Efter filmen så släppte Carro & Anna bomben kl halv 11 på natten när vi satt i pyjamas, carro bara ska du ha de på dig , jag bara vaah ? sen anna ja ska du gå ut i det dära? Jag fattade ju ingenting, så började Carro dra i mina ben , vi skaaaa uuuut!! haha^^ det var verkligen en överaskning, Och så blev det, men jag hinne rinte beräytat om kvällen nu , men de gör jag senare idag , just nu har vi fullt upp med min tårta som jag fått !

Kommentarer
Postat av: enisa zejnelovski

såååååå fin du e, så blond å vacker ser ut som en liten ängel. jag vet att jag e sent på de MEN GRATTIS! hoppas allt e bra, du e verkligen en bra förebild. vet jag e dålig på å höra av mig........

MEN DU SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG....din gamle tokiga faster......LYCKA TILL MED ALLT GOMMAN, STOOOOOOOOOR KRAAAAAAAAAM....Enisa

2008-11-18 @ 06:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback