onsdag , im still in milan


Savannah & hennes mamsing


Godmorgon, Carro är i skolan , och stickar med tyger med maskin, dem skulle visst ha 15 stycken olika till examen och antagligen mycket till. Har sett alla hennes arbeten nu , så duktig & fina dem är. Det är helt otroligt så mycket dem gjort på bara ett år och att hon lärt sig så mycket! Så fort vi kommer fram till något stickat på h&m eller ngt kan hon ju hela historien bakom produkten . haha ^^ Vaknade kl 10. Va skönt att sova, de är så skönt med sovmorgon fattar inte hur jag ska orka upp på måndag morgon. Det ska bli kul att se, de kommer vara riktigt segt och jobbigt, men försova mig kommer jag inte göra, för det händer aldrig. Det ska bli skönt att jag & Anna ska åka hem till sverige tillsammans, men sen när vi landat på arlanda har jag ju 4 ½ timme kvar att vänta tills mitt flyg går, liite segt ja men de får gå. Så jag landar ju inte förens sent hemma i umeå! Nu ska jag ta något att äta tänkte jag. Malin är här hemma också, hon är ledig från skolan idag, så det var ju skönt att jag inte är helt ensam , snart kommer säkert carro hem hon skulle skynda sig, fast at jag har sagt åt henne att hon inte fick skynda sig , de e ju viktigt at sköta skolan nu cokså när vi e här fast att det kanske är lite jobbigt just då , men men .. Idag ska vi gå i stan igen , det finns så sjukt mycket affärer överallt, helt galet , affärer på alla sidor fast att man kanske inte är inne i just CITY. Sen kl 7 ikväll ska vi möta upp Anna som förhoppningsvis ska vara där på tågstationen om hon tagit rätt tåg från flygplatsen . Nu är det bara 4 dagar kvar , gaah ^^ tiden springer ju bara iväg. Undra vad Fredde gör just nu! Spelar pang pang spel på datorn kanske , savannah ligger säkert på den vita förtöljen coh sover eller så har hon fått ett av sina spel coh springer runder in i väggar , element och grejer. När jag kommer hem e de redan november och då ska Elin & Maria komma och hälsa på, om allt går som det ska. Läängtar de ska bli så kul!! Sen blir de december och pappa kommer på besök & vi har julavslutning på första terminen och bara en termin kvar av säkerher och trygghet, sen ska mans öka om på nytt coh bosätta sig på nytt , ihh ush jag vill inte ens tänka på allt farande och flängande , kunde inte 3 åriga och några till funnits i umeå? Varför just sthlm. bläää... ha en bra dag . här är vädret somdet varut i två dagra redan nu , jätte mulet & regnar men det är endå vramare än hemma , 15 grader va de igår! Ge mig soool !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback