Framme i Milano


Carros utsikt på baksidan


Framme, ihh, jag är i milano, kan inte fatta de, och att Carro verkligen bor här. jag landade i sthlm halv 3 , åkte till polis stationen och fixade med mitt provisoriska pass, för er som inte vet hittade jag inte mitt eget och fick fixa ett tillfälligt som kostade 1000:- men det var värt varendsa krona, om de skulle kunna ta mig till milano. Så när de var klart , bäddae jag ner mig på en stol utanför min gate som skulle ta mig till milano, slog upp datorn och kollade på serien hjälp hla säsong 1 som jag laddat hem, hah så roligt det är, satt  skrattade för mig själv hela tiden. När jag landade i milano var flyget 30 minuter försent. Jag fick min väska sist av alla så jag stod helt ensam kvar på terminalen, JA de var läskigt , när jag kom ut till alla andra var Carro inte där som vi hade planerat, blev lite orolig att vi blandat ihop flygplatserna här i milano de finns ju mer än en. Men när jag gick runt hörnan såg jag henne , springades helt yr och letade efter mig, medans jag sprang i full fart mot henne. hihi! Det var såå roligt att träffa henne, kändes konstigt att möta upp henne här i milano, det med att hon bor här alla människor hon lärt känna här känns lixom bara som en saga. Allt är så mysigt här, utomlandskänsla verkligen & lägenheten är jätte fin. Igår hant vi bara hem  borsta tänderna och snacka en hel del i sängen innan vi somnade, mitt i natten när Carro berättade en sak stannade mitt hjärta och allt som cirkulerar i min kropp för en minut. JA chocktillstånd! haha .. men det gick över fort. Sen somnade vi och jag vet inte vad klockan var . Nu spelas Claude Kelly-like an iceberg för fullt på Carros data vi är färdigsminkade och ska in till stan strax, ikväll ska jag äntligen få äta min efterlängtade pizza, de finnns ju inga pizzerier i umeå. Ihh undrar vad min älskade Fredde hittar på där hemma! Nu ska vi kiila iväg.. puss & kram

Kommentarer
Postat av: sofie

va finns det inga pizzerior i umeå?? eller är det kanske inga som har god pizza?? =)

2008-10-27 @ 15:53:07
Postat av: fredrik

saknar dig

2008-10-27 @ 17:08:28
Postat av: Anonym

vaa?!? finns det inga pizzerior i umeåå??? :S varför e det så? /skånetjej

2008-10-27 @ 19:09:37
Postat av: Benita

Haha det finns ju massor med pizzerior. Testa Maxim som ligger i centrum mot E4an, dom har goda=)

2008-10-28 @ 01:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback