every day is a sunday morning






Tog en hel del bilder idag i skolan, tänkte va lite generös och dela med mig ..


Idag har det varit ännu en toppendag. men tiden bara springer iväg, det går så himla fort. redan torsdag imorgon, och vi har prov, wish me luck! sen vid 6 tiden ska vi på bio. Jag , Lisa & Elin, ska handla meny på sf då, popcorn och läsk har varit sugen på de ända sen vi planerade att gå på bio, ihh jag har värsta nyheten, jag ska få en utbytestelefon för att jag lämnat in min LG så många gånger, den e kass. Så nu får jag välja vilken jag vill / vilket märke som. Har kris med vilken jag ska väla blir en nokia eller ericsson. Åhh va roligt jag ska äntligen få en mobil för pengarna! Det var någon som undrade om min killes blogg. Har ingen aning om varför han inte skriver, han tycker väl inte de e lika skoj längre, fråga mig inte.. varför jag inte skrivit ngt speciellt om honom är för att vi inte hittat på något speciellt som jag skulle kunna skriva om. Som jag sa innan , min vardag är som en rutin, vaknar går i skolan , kommer hem städar , dushar coh lagar mat. sen somnar jag och på helgerna hittar jag på saker med mina kompisar för han jobbar natt och sover till 3 på eftermiddagarna, så de är därför . Hoppas att du som frågade fick ett korrekt svar! Nu har jag lagt in massa med nya låtar på ipoden. Ska lyssna på dem ,sen kallar bingen. katten väkte mig 30 ggr igår natt & jag hade en mardröm om min älskade lille bror, den va så hemsk. Han är min guldklimp! Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: louise.

hej tirre. :) mitt nr är iaf: 0733-126794, så har du det! det låter kul, men asså jag kan inte åka skidor. :/ haha, så det beror nog lite på vart ni hade tänkt åka någonstans så det inte är värsta stället för de som alltid åker :P hehe, måste kolla upp lite med skolan ocks¨å! men jag är lätt intresserad! ja, fråga emelie med! PUSS!

Postat av: diddi

det var roligt att se bilder från din skola :D :D trivs du bra??

2008-10-16 @ 03:53:05
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback