your my only hope

Hej hej. Idag gick det skit på baletten, vi hade en lite äldre tjej som hade fått kontrakt med någon känd koreograf precis och hon var ursprungligen från umeå, så hon gästade och var med på vår balett lektion idag. såå duktig hon va , snälla silken utåtvridning. Det var helt galet, för mig gick det kasst , kanske för att jag va helt inne i vad hon gjorde för något. åhh det som hade gått så bra hela veckan. På jazzen har vi börjar med en ny kombination till Mandy Moore-Only hope jätte gammal låt från filmen, a walk to remember den är såå himla bra den filmen , har sett den 100 gånger. Dansen är jätte bra , våra lärare är verkligen bäst, det kan inte bli bättre de här.

Stannade kvar till 4 i skolan, stechade och hade oss. Kul va de, sen tog jag bussen hem lagade ihop lite mat, bulgur med nån laxröra. det blev gott faktiskt, jag börjar bli händig jag! så nu är jag mätt i magen igen.Ska bara ta de lungt ikväll tänkte jag , titta på tack gode gud , som jag precis laddat hem 2 avsnitt av. Det är så himla kul! Ni har säkert sett de på tv nångång. Min godispåse från hemkväll står på köksbordet och bara frästar mig till att slita i den. HEMMAKVÄLL är verkligen bäst , det går bara inte att handla bara lite godis där. Imorgon är det torsdag , har inget planerat,kanske tar en house klass på kvällen. På Fredag ska jag och Lisa julhandla, julklappar. sen på kvällen kommer hennes brorsa hit, kul för henne, på lördag ska jag nog hem till Nina, vi ska ha guitarrHero kväll hos henne. Weeii, jag kommer säkert att va usel, ingen som vill ha med mig i deras lag, har fotat lite nu dem senaste dagarna i skola och så, tänkte de kunde vara kul att se, så vasseguuuda!




Lisa , Elin, Cicci & Nina i snökaosen


Jag utanför Ackis !!


Lisa


Det är kul med snöö ..


Den fina vägen i lilla byggnaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback