snökaos



Guud igår var det verkligen snö storm, snöade hela dagen , en massa man kunde inte se upp utan att få fullt med snö i ögonen, ja ni ser själva, bilder är från igår utanför skolan. De va rena rama katastrofen, massa ambulanser hörde man överallt, tänkte bara att det var bussarna som åkt i diket, är så rädd för de, ush det är ju så halt coh dem kasar varje gång jag åker med dem! Det får inte hända!! Idag kommer pengar in på kontot, det är den 25:e yeeah! ÄNTLIGEN, det var vekligen på tiden, det ska vi fira med bio för studentpris med Lisa & Elin, ska få se den efterlängtade Madagaskar 2, kommer kissa på mig , det vet jag redan. "I like them big". Nej nu ska jag ta bussen till skolan om 10 minuter.
Igår var jag super taggad, va i skolan till kl , 8 och dansade tog 2 kvällskurser efter vi slutat skolan, först street och därefter jazzen. Det var himla kul, dagen igår gav mig mycket! fast lite snet blev de, kom inte i säng förens 11, efter alla aysslor som också ska göra när man kommer hem. Nu ska jag trippa iväg till bussen, och få en lika bra dag idag igen.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Madagaskar 2 är jätte bra =)

2008-11-25 @ 09:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback