our life is not a movie ore mabey


- I Have some news, the good news is that we landing, the bad news is that we crashlanding
- Ahhhhh!!!


Idag efter skolan fick jag skynda mig hem för att hinna in till stan igen innan kl . 6 då biljetterna till bion skulle hämtas, såg madagascar 2 med Lisa & Elin, jisses så kul, skrattade så jag hade tårar i ögonen, den va faktiskt mycket bättre än 1:an och DEN är bra! Äh den va så himla rolig, är jätte glad att jag gick och såg den! Efter filmen gick vi inom hemköp & handlade lite mat, handlade bulgur, (har fått ett tips om en maträtt av elin idag som jag tänkte göra imorgon), gjorde nyss ugnspannkaka, mm mums de e så gott, med drottningsylt. Det är det Lisa som lärt mig äta det... Efter Hemköp följde Lisa med mig hem, vi har just kollat på one tree hill avsnittet 12 säsong 6, Jisses va spännande de va, meeh är det uppehåll från det nu !? Mååååste prata med Anna och informera mig om vad som händer, hon vet allt om den serien! Det var såå spännande, allt hände typ, kan inte vänta tills den 5 Januari på dem andra avsnitten, alla människor på hela jorden borde se den serien, den är såå bäst! Nu ska vi gå & lägga oss, förstår inte vart tiden tar vägen, det är helt galet^^
3½ vecka kvar i skolan, ska ge gärnet .. Snart kommer pappsen upp, de ska bli så himla kul de också! Läängtar..

Kommentarer
Postat av: jasmin

skit bra film :)

2008-11-26 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback