one night only



Jag ska få besök! ihh^^

Gissa om jag är överlycklig och det är inte vem som helst, utan min bästaste bästis Maria kommer nästa vecka på tisdagkväll och så ska hon stanna till söndag eftermiddag, det ska bli så kul! Hon ska följa med i skolan ons , tors sen ska vi gå ut i helgen. Roligt värre!!
Idag smärtar det något fruktansvärt i mina ben, knäna speciellt, och jag har brännmärke på typ varje tå, från att jag dratt fötterna fort på gummigolvet i danssalen, och vips så har huden där på tån försvunnit, vi måste ju dansa barfota för att bygga förhårdnader, haha vet de låter sjukt, men dansvärlden är lite knasig ibland. Idag har Fredde & jag 5 ½ år, de ni ! Men vi ska inte hitta på något speciellt, när vi va yngre typ 14-15 då firade vi varje månad som vi hade varit ihop. haha , man har lixom mer vant sig nu. Freddes föräldrar ringde precis , dem är i Miami just nu , helt sjukt lyxigt! Det var alla nyheter för idag, imorgon är det balett som gäller 8 imorgon bitti.Läser ju nu steig Larsson bok flickan som lekte med elden, guud va den är bra , jag är FAST! Det är bara till att bita ihop och se glad ut. Ska titta på svensson svensson nu säsong 4. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: louise!

danke! det tackar jag sofia för. ;) tihi. miss you!

Postat av: jasmin (din kusin)

grattis till alla år ni har varit tillsammans, jag hoppas ni kommer gifta er och få små söta barn för ni är perfekta tillsammans. älskar dig tirr <3

2008-11-12 @ 23:12:46
Postat av: MIRRE

hiiiiiiiiiiiiiiii :D

2008-11-13 @ 15:41:22
URL: http://miirre.se
Postat av: Becss

vad roligt :) Hoppas ni frå det roligt och mysigt :)

2008-11-14 @ 19:26:49
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback