Borta bra men hemma bäst


Goodbye Milan


Anna med hennes cosmo tidning som hon köpte för 100 riksdaler på flygplatsen


Hej igen, nu var jag hemma igen. Tig flyget med Anna fårn Milano kl 15.05 i söndes, sen fcik jag vara själv från 7 till 1 på natten på arlanda , för att vänta på mitt flyg till umeå, först blev det försenat i en timme. När vi väl kommit på flyget , kunde vi inte starta för vi var för tunga och det var för halt på startbanan, så dem skulle "salta" banan och räkna ut bromsberedskapen. Jätte jobbigt , var livrädd! ush vad hemsk flygresa det var . Guud vad jag har blivit flygrädd. Fråga mig inte varför , har blivit de sen turkiet! Speciellt när man sitter helt själv på planet också. Man har ingen som kan lugna ner en. Såå vi belv i inprincip 2 timmar försenade i söndes så jag somande inte förens runt 3 tiden. När jag kom hem mötet Savannah & Fredde upp mig, jätet mysigt , mina älsklingar hade saknat dem så mycket! Jag var ju helt dåsig i skolan i måndes, började med balett på månda morgonen, det var knappt så jag orkade stå upp. Men jag fick bita ihop helt enkelt och sen somnade jag gott på kvällen , ganska tidigt men jag kände mig fortfarande helt slut i tisdes, kanske för att jag inte träna coh slappat för mycket , för många sovmorgnar helt enkelt , men det har varit jätte skönt så länge det varade.

Idag har vi kollat på en repetition i operan av en koreograf som är på besök här i umeå med sina tre dansare , så vi hade inte den sitsa lektionen, längtar tills förställnnigen är den 21/22 November. Det ska bli kul att se den , när man har fått parat med honom om hur han tänker och hans upplägg och så & nu repetitionen. Sen kom jag hem med tiden klockan var väl halv 5, och jag kände verkligen för att gå och lägga mig, det blir ju kålsvart ute kl 4 så man är så trött. Men jag får hålla mig vaken ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback