Vart tar dagarna vägen

så ja då skulle man jobba idag igen , mina 4 lediga dagar har bara sprungit iväg. tiden gå ju fort när man har roligt. Igår åkte jag och aleksandra till väla jag köpte en ny ögonbrynspenna från Loreál , light brown. Hade kunnat köpa hur mycket som helst igår. men man kan ju inte få allt man vill ha. hittade jätte mycket på H&M sen finns det massor med smink och grejer från body shop som jag vill ha. Sen släppta jag av aleks vid 5 tiden i bårslöv , köred vidare till makedonkan där sara & maria satt och åt , sen körde jag hem coh åt sen åkte jag direkt till Fredde och stannade här över natten. var inte på ngt majbål. visste inte vilken tid det var på fria, plua att det var inte så fint väder ute igår, så för det andra så kände jag endå inte för det. Pappa har fixat photoshop CS3 till mig nu, han är en ängel. måste dit och installera de på min dator i helgen:) weei !!

Idag ska jag antagligen vara me Fredde, om han nu inte ska ut eller ngt, jag känne rinte alls för det i alla fall är så trött påalla uteställen i Helsigborg. Ska ju till turkiet snart idag är det exakt 2 veckor kvar tills vi åker. ohh jag längtar så himla himla mycket så ni kan inte fatta de. nej nu sk jag ta och borsta mina gaddar & sen ska jag köra till jobb, det vill säga om bilen funkar :) ha ha

ha de så bra


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback