var ska man boka billigast resa till Stockholm, hjälp mig!

image1293

godmorgon

sitter och kollar resor till sthockholm nu , både x2000 & flyg med sas. men det kostar ju nästan 600:- för en enkel biljett. det måste finnas något billigare, och nej sista minuten är ännu dyrare tro mig, helt sjukt. och det blir dyrare att köra bil. är det någon som vet var det finns billiga resor från helsingborg till stockholm? har kollat blocket också, där finns inga biljetter till salu. Jääätte jobbigt, jahapp annars får jag väl slänga upp 600:- då känns lite surt bara för en enkel biljett. Är vrålhungrig där jag sitter ska träffa maria om en halv timme och käka frukost på espresso house, ljus scones med smör och en vanilla latte och jouice, mm de e så gott och man håller sig mätt i evigheter. tror nog jag kommer att börja använda kastanjevatten jätte mycket nu. Det är verkligen mega bra, det blir inte alls oranget iheller osm brun utan sol. Jätte praktiskt tycker alla som solar borde köpa ett sånt istället, mycket hälsosammare för det andra också! nu ska jag bädda sängen och sätta mig på cyklen och sykla ner till espresso. har skaffat cofé card, det e ju också hur praktiskt som helst! hooppas det finns någon enstaka krona kvar på kortet. Ha en bra dag allihopa.. ♥

image1295

Kommentarer
Postat av: Anneli

Buss är billigt. Tar dock 7 timmar typ.. Och flyg med Malmö Aviation ska också kosta mindre har jag hört. Men då flyger du från Sturup.

2008-05-07 @ 11:09:19
Postat av: Dina

Du kanske borde kolla på sj.se där finns det nog resor

Postat av: Anonym

vad var det för märke på ditt kastanjevatten? :)

2008-05-07 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback