söndag

image1280
Jag och aleksandra i helgen


då va lördagen också över, igår kom jag hem till aleks vid 6 tiden, se pkte vi en snabbis in till stan och åkte två karuseller, aleks är den enda som också gillar karuseller, vi åkte tachada och spriderman karusellerna, hah som vi skrattade i tachagada , hah á va så länge sen man åkte den. Sen åkte vi inom hemma kväll och jag köpte mitt favorit godis och sen åkte vi hem till Aleks igen och då kom vi plötsligt på att vi va as sugna på cheese nacho chips och avokado dipp så vi åpkte snabbt till maxi vid halv 10 tiden och handlade då passade vi på at handla lite pringles också sen tittade vi på tree can play the game, jätte rolig men aleks somande efter två sekunder ohc filmen va jobbigt svart och vit,sen somnade vi gott. och idag är det söndag morgon vi ska äta frulle nu, sen börjar jag jobba kl 12, ha en bra söndag!



image1295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback