lördag

sitter på min lunch nu, idag ska jag träffa aleksandra efter jobb , vet inte riktigt än vad vi ska hitta på för något, vi slutar samma tid så ska sova över hos henne, verkar som att maria och sara hänker på oss också. Kanske blir utgång ikväll fast jag är egentligen rätt trött. vi får se. Så ser min dag ut idag i alla fall och imorgon är det jobb igen! Igår bjöd fredde på middag ute, det var hur mysigt som helst , älskar överskningar, du e helt underbar sen bara möös vi hela kvällen ut. nu är det mindre än 2 vekcor kvar till Turkiet! Det närmar sig. ..

puss & kram

image1295

Kommentarer
Postat av: MIRRE

haha japp.. :) men snyggt med blommor i håret då?

Postat av: Anonym

Hoppas ni har det bra i Turkiet, skit bra blogg ;)

2008-05-03 @ 17:27:44
URL: http://ddinaa.blogg.se
Postat av: Valentina

Okej vad trevligt. Jag är ifrån Kosovo så det ligger ju inte jättelångt ifrån Makedonien. =)

2008-05-03 @ 18:20:41
URL: http://vallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback