löpning på gröningen

hej du anonym , märket på mitt kastanjevatten har jag ingen aning om vilket det är, det står inget , vet inte om det ens finns olika jag har bara sett samma överallt.

idag har jag och miir tränat hårtträning. Vi sprang först en timme längst gröningen, sen kom vi in på friskis & strechade , sen köde vi dansen, sen blev jag helt skakis, jätte obehagligt, ush så vi åkte hem vid halv nio tiden. Jag ska va med på SM tävlingen i hovet i och med att det var en lördag och inte en söndag som jag trodde från början, vilket jag är jätte jätte jätte glad över. weeii! jag är ju endå redan uppe i stockholm då ju. Jätte bra för min del. nu känner jag mig helt slö i hela kroppen, mitt hjärta vill att jag ska köra hem till fredde och somna där men hela min kropp vägrar och jag känner värken i mina benhinner vädigt mycket redan, kan tänka mig hur det kommer bulta & ha sig imorgon. natti natti mina kära läsare! ♥


image1295

Kommentarer
Postat av: Julia

hittade inte just det teckensnittet du ville ha i mitt ps program men har gjort lite olika så du kan ju välja den du gillar bäst.. om du gillar dem vill säga..
ska jag mejla dem lr hur ska jag göra? :)

Postat av: Julia

sådär, nu e det mejlat. :)

2008-05-07 @ 22:46:17
URL: http://mique.blogg.se
Postat av: Anonym

Undrar en sak angående kastanjevattnet! försvinner det om man tvättar med vatten? och blir man mycket brunare än tidigare? :)

2008-05-08 @ 10:30:46
Postat av: LindAh.

vad är kastanjevatten? :S HAHA.

2008-05-15 @ 17:45:38
URL: http://lindahbadom.blogg.se
Postat av: Kim Nordanlid

Hejsan . Det var väldigt länge sedan man hörde något från dig . Hur är det med dig ?:P Hör gärna av dig / Kim

2008-05-31 @ 19:14:48
URL: http://nixxie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback