kastanjevatten va utmärkt

hej hej kära bloggare.
Idag har jag varit på kicks & handlat kastanjevatten, det finns på åhlens också, de va jätte bra, men det blir lätt fläckigt, jag tog det på en bomullstuss och duttade försiktigt i ansiktet så blev det bra, köpte en tom spray flaska också för att spraya det på benen, men det blev inte alls bra, så släng inte pengar på en sådan spraygrej.
men med silvershampoot väntar jag lite, har fått nojor om att mitt hår ska bli grått i och med att det redan är väldigt blondt, det finns ju en chans till att det kan bli de. men jag köpte mitt fterlängtande läppglans idag Glam shine nr.50 det blir alldeles rosa på läpparna, precis som jag vill ha det och det är inte klibbigt eller rinnit sådär presis lagom.  i love it! kan verkligen rekomdera dem läppglansen dem finns ju i alla färger.

Idag har jag cyklat hela dagen det har ju varit helt galet varmt solen bara steker mer och mer för varje dag. jag handlade två helt vanliga lite längre linnen idag på Gina ett i svart & ett i vitt 99:-/st , dem är jätte bra till leging så kan man bara ha en ann träja över som man egentligen tycker är för kort till legins i vanligafall. Är jätte nöjd med dem, sen köpte jag gråa legins för 99:-, kommer alltid till användning. älskar legins på somrarna det är så praktiskt & fint. Sen när jag kom hem så fyllde jag i & skrev ut några ansökningar till danshögskolorna i sthlm. så det r klart nu är det bara passfotograferingen kvar och så måste jag skriva en ny cv, har ingen, imrgon ska bilen besiktigas också 300 spänn bara där. ush vill inte lägga pengar på sånt skit. Men först ska jag äta på espresso house med maria imorgon sen får vi se va vi 2 hittar på. Nu ska jag lägga mig i sängen med fredde och titta på hans dåliga naturfilm :) hi hi, ha en trevlig kväll och missa inte desperate housewifes på kanal 5 kl. 21.oo

image1295

Kommentarer
Postat av: MIRRE

sjukt.. :P ja köpte gråa leggings och ett vitt långt linne hahaahhaa.. idag också :P

Postat av: Anna

Håret blir inte grått av silvershampo! :) Har använt det förut när jag va blond och det blir fint! :) Man ska inte använda det för ofta bara då kan det bli lila. Hehe!

2008-05-07 @ 09:08:27
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback