Godmorgon mina morgontuppar

Så idag har jag vaknat med morgon tuppen igen, är helt extas över allt som kommer att hända dem närmaste dagarna. Tack för alla komentarerna på förra inlägget, var kul att några skrev i alla fall.. Det va jätte kul att se vilka läsare man har från hela sverige också, va många som själva också va dansare. så roligt! Idag ska jag och mamma tvätta 11-16 alla täcken och kuddar i lägenheten, man ska visst göra det ibland, så har jag lärt mig de också. Men samtidigt ska jag vara med aleks, tänkte vi skulle lägga oss ute på gräset och sola idag så jag får lite grund innan turkiet, solarium sol och riktig är ju inte alls samma sak. Det stämmer inte att man kan sola solarium 3 ggr innan man åker utomlands så man får grundfärg, det har jag läst är en myt. Så jag har slutat med den taktiken. Sen kan alla också bränna sig till och med en nigress, tycker det är så irreterande när folk går runt & skryter med att dem aldirg bränner sig eller kommer göra de, för alla gör det och bränner man skinnet tar det upp till 9 månader för de brännskadade skinnet att reparera sig. ja slutpratat om det , har ni lärt er ngt nytt idag också.
Ska vara bättre på att ha med mig kameran nu idag har varit dålig med det på senaste. Det är ju himla mycket roligare att se bilder i inlägget också under dagens gång. men ni får ha en bra solig dag, för de ska jag ha i alla fall.

image1306


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback