Ge mig en sömntablett , någon ?

Varför är min kropp helt slut, hela jag är det men jag kan endå inte somna, det är så jobbigt har varit så nu i några dagar, och det är inte för att jag inte somnar med Fredde det är någonting annat. Jag tror att det är för mycket som snurrar runt i mitt huvut just nu & det är jätte jobbigt, alla olika datum , olika resorter, om man gör rätt eller fel, vad man ska välja och chansa på. Åhh va allt snurra, det är jobbigare än jag trodde det skulle vara. Hjälp mig! Jag kan inte bestämma mig för om jag ska söka in till sway´s danskola, den verkar lite skum och inte csn berättigad , hur tar man lån för en kurs då. Just nu ligger Balettakademin Umeå högst upp på listan, men imorgon är det säkert något annat. Det slår jag vad om. och mitt på allt detta har en förkylning satt sig, jag blir gaalen! jag har inte tid med att bli sjuk. Nästa vecka ska jag boka biljett till sthlm, skicka alla ansökningar , skriva en CV och en massa massa annat , och alla dagar bara rinner ur ens händer man kan varken stoppa de eller minnas var dem tagit vägen. Det måste vara den här åldern efter studentkrisen som får en att tänka på så mycket. Man vill så gärna lyckas, vad det än är så vill man ju de, vem vill intte ha framgång lixom & varför är man ute i sista minuten! Gaah, ni ser det är heelt omöjligt att somna, alt detta bara flyger runder som irreterade fluger på morgonen. Och jag får inte död på dem jävla flugorna hur mycket jag än fixar & donar. Gud vare mig när det här är över!

image1295

Kommentarer
Postat av: Anonym

danslinjen på sway är inte en yrkesutbildning och därför inte studiemedelsberättigad!

2008-07-10 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback