Endast idag

ja nu är det knappt en dag kvar, idag har jag en massa att gör ska bla.
- Växla pengar
- Köpa biljett till Köpenhamn flygplats
- Träna på mitt solo och spela in det
- Ansökningen ska skicka till BA Umeå
- Till maxi handla tdningar och käk som jag kan ha på flyget
- Till fredde och hjälpa han med att stryka och packa


Jag ska hälsa på aleks inom Gina också och säga hejdå en sista gång för när jag kommer hem är hon i Milano hos Carro och sen på fredagen 6/6 åker jag & maria till Stockholm. Så vi hinner inet ses särklit mycket. Sen träffar jag ju maria på träningen för sista ggn på ett tag där med. 2 veckor är länge faktikst. imorgon åker jag & älsklingen här ifrån kl 11.30 mot köpenhamn vårt flyg går 16.30 så man måste ju vara där i god tid. Sen är vi framme på hotellet i och för sig på natten, lite jobbigt kanske, mendå får man sova ut coh så har man en hel dag framför sig , tänk att om 2 dagar är jag i Turkiet. Oh ! det ska bli så skönt. Första dagen ska jag på turkiskt bad, ska lura Fredde med mig, så får man bortskrubbat all död hy, så kan man sola på nytt  sen. plus att det är jätte bar för kroppen. Ohh va vi ska njuta! bloggar en sista gång ikväll, sen synes vi när jag kommit hem igen. Måste finnas en massa bättre i Turkiet än att sitta vid en dator !


Kommentarer
Postat av: louise

SV: Side ska jag till. du då?

Postat av: Elin

ha det underbart i turkiet=)

2008-05-15 @ 21:19:39
URL: http://elinlovijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback