En ny vecka

Vaknade kl  7 av att fredde bar in mig till sängen från soffan i vardagsrummet, somnade visst framför tvn igår. Inte så konstigt när det inte fanns något att titta på. oh va fint väder det är idag. Jag mååste ut, på vägen från stan till mammsen i bilen imorse såg jag en tjej i kiol och en annan i jeans (mini) shorts. Är det inte för kallt? eller är vekligen redan sommaren här. jag blir helt frösen när jag ser dem. har en massa sommarkläder som jag bara vill börja andvända nu! men guud va sandaler har blivit dyrt över 1000 kronor för vissa, det är ju va en hel stövel kostar på vintern, nu tar väl trampolin i lite väl för mycket.

Nu är det 11 dagar kvar till Turkiet och jag har redan börjat tänka på vad jag ska packa, älskar att packa, kanske låter lite knasigt men jag gör verkligen de. ser framför mig när vi hoppar av bussen vid hotellet som hämtat oss på flygplatsen när vi stiger in för första gången , eller när vi stiger av flygplanet och när den där varma luften slår en rätt i ansiktet. Det ska bli så mysigt, bara du & jag älskling i 2 hela veckor. 2 också det är inte bara 1. Vi ska till kalkstenarna som man kan bada i. Jätte fint är där. Sen ska vi såklart göra en massa annat också, det kommer ju antagligen inte bli något bloggande på dem 2 veckorna. vem sitter vid datorn när man är på semester lixom, inte jag inte!

Vad händer idagens? Jag ska nog träffa maria , ut och springa, sen ska jag cykla till stan och handla silvershampoo. det är ett måste har hört att XLs märke ska va bra & drygt för en billig peng. Annanrs finns det ju Loreál också men det är dubbel så dyrare. Måste få tag på kastanje vatten också, som gör att man blir brun på direkten. Idag ska jag leta efter de, njuta av solen. Ni får ha en bra dag!

 

XLs silvershampoo köps på frisörsalonger ca 79:-
Kastanje vatten på mitti på väla
image1295

Kommentarer
Postat av: linnea

vars kan man köpa XLs silver schampo?

2008-05-05 @ 09:12:43
Postat av: terese

på frisörsalonger, vilken som, kostar typ 79 :-

Postat av: Madde

Jag använder det silverschampot, det är jättebra
och man behöver inte ta alls mycket... Det är lättast att få ut i håret om man tvättat med vanligt schampo först och då varar det längre :)

2008-05-05 @ 12:30:01
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Postat av: elin

du måste skriva sen om det blev skillnad med kastanjevattnet :D

2008-05-05 @ 13:12:56
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Postat av: emelie

ÅH! skulle precis skirva om du kunde säga vart du köpte kastanjevattnet, men sen såg jag att du hade skrivit ner det, TAACK! :D har letat jättelänge!

2008-05-05 @ 14:22:36
URL: http://emeeliej.blogg.se
Postat av: linnea

va köpt du för silver shampo? skriv sedan om det var bra eller ej ::)

2008-05-05 @ 15:25:53
Postat av: theresa

hej, hur funkar det kastanje vattnet ? Förresten, ett bra tips på silverschampo. Om du vill ha bättre effekt så lägg i det i torrt hår och bara blöt händerna lite och massera det så får du mer utav det. Funkar ungefär som en toning då, sen tvättar du håret efter som vanligt med silverschampot.

2008-05-05 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback