Allt bara släpper

Så nu har jag bokat buss upp till sthlm det blev 326:- dit, det är inte så farligt det billigaste man kan få så vi åker 10.55 och är framme 18.00 i sthlm. Jobbig resa men jag måste tänka ekonomiskt, maria ska ju också med så det blir gött! Skönt att det är betalt och klart. Nu är SM i disco och Bounce Summer camp också betalat. skönt att ha allting överstökat! Sitter och tänkre på vad jag ska hitta på för ngt skoj idag. måste nog spela in mitt solo till BA i Umeå som jag skulle skicka upp till dem och sen är jag klar med min CV till dem också, bara filmningen kvar! Ohh.. Nu ska jag bara posta ansökningen till BA i sthlm.  och hämta en resväska hos pappa. på Fredag åker jag och Fredde här ifrån vid 12 tiden. Nu ska jag hoppa in i dushen , sen vet jag inte vart jag ska ta vägen :) hi hi kommer väl på ngt under dagen! Imogon ska jag iallafall va med Aleksandra hela dan ♥

image1306



Avgudar denna discodräkten!

Kommentarer
Postat av: victoria.

hej, det är victoria från dansen :p får man fråga vilket bussbolag du ska åka med? jag letar också efter något billigt sätt att ta mig upp..

2008-05-14 @ 00:03:11
Postat av: vicoria.

oj, du hade ju länkat. då var det inget :D haha

2008-05-14 @ 00:03:50
Postat av: Lisa

Fan vad snygg pose ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback