vi har det bra vi här bak i bilen

idag har jag kommit på halva min singeldans, tog 2 ½ timme, för mafria gick det ju lit mindre bra hon hade hjärnsläpp. stackaren!! hoppas det går bättre med min nya dans nu då! kl.15 hämtade pappa mig utanför sparbanken, så vi har övningskört till nu, shiiit det var 3 timmar åkte inom IKEA också så fint dem inreder rummen. Vill bara flytta när jag ser allt. Som pappa gapar när vi övningskör, hjag kör helt bra ju. När jag kom till en rondel skreeeeek han oooopp oooopppp, shit du kollade alldeles för sent, men han hade missat att jag kollade långt långt innan han ens tittade själv, såååå jobbig,. tror man är kass på att köra. Blir tokig! så skönt det ska bli när man får körkort. Kan jag inte bara få det i min bredlåda nu eller typ trilla ner från himlen... Nu är jah hemma hos papp och sitter och väntar på att maten ska bli klar. potatismos med lök och kyckling, mmm bara pappa som kan göra den potatis mosen, är såååå hungrig!!! Imorgon ska jag och Maria åka till Helsingör, om det är fint väder och sen ska vi till House of pain, och maria ska sitta och lida lite :) men bli fin.. Och intill kvällne ska jag träffa min älskkling äta på restaurang eller fika eller ngt läängtar,
innan när vi va på maxi skulle papa köpa sån tradig limpa jag abra nej snälla vi köper dessa för 27:- konstade brödet, han bara NEEEEEJ ALDRIG! Men jag tog det endå, sen frågade jag om jag fick ett pålägg, så sa han vi har skinka och prickikorv hemma de får räcka, loool sån eldorado skinka, ALDRIG spyr hellre.. Sen köpte vi en lök till potatismosen som kostade 1 krona , så när vi kom hem sa han - FAN !! jah visste att vi hade lök hemma, jag bara - pappa den kostade en krona, så sa han - ja en krona åt helvete. Hahahaha fy fan va rolig han e asså !! men jag älskar dig pappsen mest i världen.. ( pappa är ingen sjuk människa han vill bara inte lägga en stor andel pengar på just maten, lägger det hellre på annat bara )

image982

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback