thank you guys

vilken lyckad kväll det var igår,. och vi åt tomatsoppa, vilken klassiker sen spelade vi upp till bevis som maria hade hemma. Skrattade coh pratade minnen. Hade kul nån stop, sen plötsligt kom stoffe och två av hans kompisar innan för dörren. Sen hade vi "slagertävling" till Charlottes låt Hero. den är ju bara fööör bra. Sen åkte vi in till stan och tog stempel på tivoli , sen blev det stinsen och jag och maria beställde en jätte go drink, Buzz hette den, lite syrlig i smaken, mmm .. sen blev det tivoli resten av kvällen , kom hem vid 4 tiden. Ja vilken lyckad kväll, ni gjorde den till det bästa! Så kul när vi är samlade. Saknar det varje dag!

Snart ska jag tillbaka till jobb igen, sitter på min lunch nu. Slutar inte förens åtta och då ska jag hem och dusha en snabbis, men det är ju jag rätt bra på att stressa, inget nytt! Sen ska jag hämta maria för att träffa Anna, Carro & Aleksandra i stan, ska ta en fika, antagligen blir det Mezo och jag ska väl käka min lasagne, mmmm.. äntligen blir det en rolig söndag sen ska jag ta förväl av maria som åker imorgon ;( Imorgon kör jag mamma, oliver och ida till knutpunkten för avfärd till thailand, sen ska jag va med Anna ♥

Puss & Kram / Tirre



Kommer fler bilder imorgon när anna & carro skickat sina .

Kommentarer
Postat av: Elin

du är så hiiiiiimla söt terese=)

Postat av: sara

varför följde du inte med till Thailand?

2008-03-24 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback