partypinglorna

sitter hemma och väntar på maria nu , hon är rätt seg. hon har fått för sig att vi ska till cantina ikväll, helt galen en torsdag, att dem ens har öppet, men förra gången var där visst jätte mcyket folk hade nathalie sagt från vår x klass, vår helt underbara klass! Vi ska ta bilen idag igen in till stan, men det är ju bara så bekvämt, imorgon blir det antagligen Tempel. Får se vad Elin vill, ska i allafll träffa henne imorgon, hon har ju börjat lumpen så man ser inte henne så ofta längre, saknar henne faktiskt, och hon är aldirg på discoträningarna längre.. Sånt är det dem bara kommer och går, man har bara sinna vänner till låns. Så nu sitter jag färdigsminkad , men jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha mitt hår, fläta i luggen, ingen fäta, klämmor på sidorna eller inga klämmor bara ta håret bakom öronen, åååhhh blir tokig! har en sån dålig hårdag idag. Hjälp mig!!!

image1006

Kommentarer
Postat av: millis

Det är jättefint så som du har på bilden :) ha en trevlig kväll!

2008-03-06 @ 20:57:03
Postat av: fredrik

alltså det är helt sjukt, du är så otroligt otroligt vacker älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback