misslyckad heelg

jahap det blev inget tivoli igår. så jag och maria gick in på crom för attkolla läget, vilket vi aldirg skulle gjort, passade inte in överhuvudtaget, var en massa massa mysko folk där. och som filket stirrade där inne! bara för dem som va där säklert aldrig fått något, haha nej det där var lite elakt sagt kanske. Men det måååste stämma in! så vi åkte hem redan vi 1 tiden. lite tradigt men kvällen var endå så jävla misslyckad. Ikväll blir det mys ska försöka börja på min nya bok som jag köpt på maxi på bokrean, måste rättaresagt! Har lunchrast nu, vill inte tillbaka det är så jobbit med alla fucking jävla kunderna som bara gnäller. ohc idag kom hon tanten som vi hatar mest! Bara för att jag jobbar idag. Vill ha mitt körkort nu, NUUUU!!! jag behöver det nu , orkar inte vänta längre för den delen iheller. Fuck stattena trafikskola. Hatar er!

Börjar om en halv timme, lite ångest kanske, imorgon fyller pappa år, har köpt en liten fin present till honom som ligger på min säng och väntar. hope he likes it! Ska sova där idag efter jobb. Och imorgon är det discoträning , vet inet om jag kan gå på den eftersom jag har blivit sjuk, men maria jag tänkte att på onsdag kan vi ta en hel dag till disco träningen. Ska vi ? ringer dig ikväll.. nu måste jag kila, tiden bara springer iväg när man bloggar! Det é ju bara för skoj :) ha de fint ♥


Kommentarer
Postat av: mille

jag går också på stattena trafikskola, ska dock inte köra upp förren i maj. men varför gillar du inte dem? d; hug.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback