melodifestivals neeerveer

varför har man alltid brått efter jobb ? Jag borde ha det bästa svaret på det i och med att jag är det varje gång, men har inte funnit svaret riktigt riktigt än. Mamma skickade sms om att ett HM paket hade kommit så jag slutade sex och sprang hem hämtade mamma och ida, eftersom att jag inte kan hämta ut det själv, låg på mammas beställning. Så hon fick lösa ut det. förväntasnsfullt hela vägen hem från Ica hoppades jg på att byxorna, shortsen och tröjjorna osm jag beställt skulle finnas med. meeen när vi öppnar paketen finns det bara en massa klänningar till Ida och short coh något linne till Oliver. såå irreterande, blev riktigt glad när paketet redan hade kommit. sen fick jag platta håret coh sminka mig fort som attans för marias var på väg att hämta mig, trodde jag. Konstigt nog hade hon inte ringt, och klockan var 18.50 och vi skulle hämta ut biljetterna 19.30 så jag ringde upp för säkerhets skull. Det var tur de. för maria trodde bian började en timme senare än vad den gjorde. Så hon fick springa in i dushen efter att h avrit coh tränat , kuta i kläderna (kan man de ?) sen springa till bilen coh hämta mig, och vi hämtade ut biljetterna exakt i tid. Sen träffade vi Petra också, som tvingade på oss att anmäla oss till årets UKM (www.backstage.se) som är den 6 April, är fortfarande liiite tveksam. Men dem fyller trots allt 10 år! Hipp hipp hurra hurraaaa !!! länge leve UKM!

Bion Horton, var jätte rolig skrattade i inprincip igenom hela filmen, handlade om den där elefanten som hittar en blomma med ett dammkorn på och han får för sig att dammkornet ger ifrån sig ljud, vilket stämmer inuti detta dammkorn finns en hel värld, där andra små varelser lever, han får kontakt med dem och så måste dem bevisa för alla andra att det verkligen är sant. Låter lite skumt kanske men den va verkligen jätte bra. Se den, om ni tycke rom technat, annars SE DEN INTE!! när bion va slut 21.30 tyckte vi båda att det var för tidigt för att redan åka hem så vi ringde stoffe (marias kompis) för och fråga va dem gjorde. Hans kulle på fest på dalhem så vi körde dit för att hämta dem. men dem va inte riktigt klara så jag och maria satt coh tittade på hip hip uner tiden. Haha vilket program alltså. Sen bar det av till dalhem, skulle visst vara någon lokal fest där. Lika fort som vi släppte av dem fick vi hämta dem. Sen hoppa jag av hemma hos mamma, efter att en person fördärvat hela min kväll. tack så hämst mycket, älskar dig med! men jag förträngde det och vaknade upp idag som vilken dag som helst, har skrattat så mycket idag. Slutade jobb 5 och nu har jag och mamma varit på Maxi och handlat en massa godis som vi ska ha till ikväll, det är ju melodifestivalen. Hejja charlotte Perelli...

image1028


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback