Lördag

så ja jag & fredde var uppe med tuppen, åkte till väla, sååå mycket folk, helt helt galet!! orkade inte vara där mer än i en halvtimme, man kan ju inte kolla på kläder ingenting, folk är ju helt helt hysteriska så vi åkte till mc drive, idag igen jag vet men fredde va riktigt riktigt sugen. sen åkte vi till ÖB och handlade balsam och en hel påse ostbågar för bara 10:- haha .. billigt värre, sen blev det Willis i och med det låg närmast, handlade lite mat och snacks. nu är vi hemma igen. Helt slut i kroppen känns som att jag varit ute och gått i ett dygn, det där va kanske lite att ta i. Nu ska vi äta pizzan som står i ugnen Ristorante-mozarella. Den får bara inte bli bränd. Ikväll blir det partajj, enbart för att maria tjatar skallen av mig, Grupptryck jag vet har ingen egen vilja, haha.. Imorgon ska jag hämta cher, min älskade hund! i miss you , men hon blir väl omhändertagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback