lördag!

sitter på min lunch nu , jobbar till klockan 5. långtråkigt! Direkt efte jobb ska Anna komma hem till mig, jag ska dusha och mamma ska klippa mig en snabbis, Om ja vågar! det är så skönt med kort hår. Efter att anna kommit har mamma också lovat mig att köra oss hem till maria där det blir förfest med elin, carro & Aleksandra också väntar, alla är äntligen samlade igen. hihi så kul det kommer bli ikväll. känner det på mig! Lägger in bilder imorgon från kvällen. hinne rnog inte blogga efter jobb, kommer att vara super stressad! Blir antagligen Tivoli ikväll, vi får se om jag och aleksandra kommer in får säga och Elin. önska oss lycka till :) haha .. / Kramar Tirre ♥

image1061

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback