lördag

Ush var förkylningen tar på en ! Höll på att somna på min lunchrast idag.. och det svider verkligen riktigt ordentligt i min hals, men 5 gcik jag och maria och handlade lite frukt till chokladfondy, och tomat soppa och det andra som jag alltid käkar. Somande hemma en timme och sen tittade jag på bidragen från melodifestivalen, HEJJA CHARLOTTE!!!! Hon är ju helt underbar , likadan om Carola, vilken slagerdrottning. I love you, hon måste måste  och kommer att vinna hela skiten. och för att inte snacka om hur snygg hon var ikväll. vilken pingla , vilken kropp. Så nu e vi hemma hos maria efter att vi släppt av stoffe coh hans kompisar på Olympia, tre killar i marias lilla bil i baksätet, ni kan ju tänks er hur det såg ut. Skulle ha käkat chokladfondy nu men ... vi glömde chokladen, helt sjukt fråga mig inte varför. Men vi gjorde det. nu ska vi fixa oss och dra på en förfest sen blir det TIVOLI !!! lägger n party bilder imorgon.. ha en jätte bra lördag kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback