i belive you are expecting me

åh va skönt det var att sluta jobb idag, vilken lättnad det var.. . Så jobbigt det är med förkylning, finns det ingen meducin mot de, så man kna ta bara så att det är över imorgon. ar precis och åt mat hos min farmor , fylld paprika. jätte gott coh jag är nu jätte mätt. imorgon är jag ledig och det ska bli regn, på kvällen är det discoträning, fast först på dagen ska jag & Fredde till Väla jag har sett en massa kläder som han bara mååste köpa, speciellt på H&M och såklart komme rjag själv också slösa pengar, jobbigt fast att jag inte har råd. Hur kan man inte ha de när man precis fått lön, Jo för att min jävla körskola ruinerar mig. Men snart har det väl nåt sitt slut coh jag ska skriva hat brev då. haha . nej de ska jag inte men jag önska jag hade vågat det OCH orkar!! På tisdag ska jag och maria ta en heldag på Friskis och komma på hela singel dansen för i mars är det discotävling i Kalmar! och det bara mååste gå bra, speciellt i paren vi e ju i star klassen nu, det är så himla kul. har inte varit några discotävlingar denna terminen, jätte jätte dåligt! den första är i mars och sm i sthlm i maj .. eller juni vaar det kanske. sen är det en tövling i mitten där fats den vet jag inte om jag ska till för då är maria inte hemma, tror det var så eller så var det falun för det är för långt att köra!

The hills are a live, with a sound of music, har gosat ner mig i min soffa nu hos pappa i mitt rum, har moulin rouge på tv sitter med datorn i knäet medans jag lutar mig bak på massor av mina kuddar. och boken Marian Keyes-är det någon där ligger bredvid på mig och skriiiiker, läääääs miiiiig! Den verkar faktiskt bra, lite ungdomlig. Handlar om henne perfekta liv och man som bara försvinner.. hittade två böcker idag på maxi på bokrean som jag jätte gärna ville köpa, men min ekonomi vägra. jim kelly- den förlorade sonen  och Sophie Kinsella - Mina hemligheter det är faktiskt roliagre att köpa böckerna än att låna dem, fast att jag inte är som anna läser dem flera gånger än 1. Känns onödigt fast att jag kan titta på filmer om och om igen.. Är jätte sugen på något men jag kan verkligen inte komma på vad. Måste hålla igen nu känns det som, känner mig inte fet alls men onyttig bara kroppen klarar inte sånt för mycket socker och allt, men det är svårt att låta bli när kroppen inte visar någon reaktion. ush kom på och tänka på alla som ska upp till skolorna imorgon, Stackare! Hatar skolan såå mycket fortfarande.. känns som att jag inet vill sluta atts kriva på detta inlägget. Måste läsa vidare i boken nu...



Läste i den att hennes syster var spiondetektiv,lät riktigt roligt men hon beröttade också att det lät bättre än det var hon spionerade på män som var otrogna hittade bevis och fotograferade installeradee små kameror på ställen coh sånt, satt i våta buskar i trädgårdar och spionerade, vilker spännande jobb om något, men nej det passar inte mig endå!

image974

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback