hard work work

Kan fortfarande knappt gå eller röra mig, har såå mycket träningsverk. speciellt när jag ska få upp det ena benet på det andra för att sitta som en "dam". Det går bara inte tar ca, 5 min innan jag fått till det, min rumpa och låren stramar som bara den. Endå tog jag det lungt med träningeni förgår. om en timme börjar jag jobb. Orkar inte, har blivit för lat nu när man får vara ledig så mycket jobbar till söndag och nästa vecka är jag bara ledig 1 enda dag. ush! hur ska jag klara de, de ska visst vara jätte mycket folk nu innan påsk, vi får väl se och var försäljnings siffrorna hamnar! Sov så gott inatt somnade innan 12 igår, helt otroligt, först vaknade jag av att mamma öppnade dörren coh sa va gör du ? jag abra eh va jag sov du väckte mig, så somnade jag om, sen vaknade jag av attida skrek precis utanför min dörr. rätt irreterande!! sen ringde mormor både hem och till mammas mobil. LÅT MIG VA!! Sen ringer Ivanka, med inte världens roligaste samtal så jag vaknade verkligen till liv, skule endå upp om en halv timme då. Ska ta på mig nu och kila iväg. ha en trevlig dag, hoppas de pissregnar så jag slipper ha någon ångest över att jag hade kunnat vara ute i det fina vädret. Hatar Sverige väder! värst vad jag verkar irreterad denna morgon, men kan man bli något annat, när man blir väckt 20 ggr.

image1025

Kommentarer
Postat av: mirre

vavavava vad sa ivanka? :|

Postat av: sharlet

fin bild

2008-03-13 @ 15:09:07
URL: http://opinions.blogg.se
Postat av: fredrik

du är så vacker.. `v´

2008-03-13 @ 20:07:50
URL: http://thefredrik.blogg.se
Postat av: fredrik the king-.-

jag älskar dig. du är otrolig på alla sätt.. du e sjukt vacker på denna bilden..

2008-03-15 @ 17:07:41
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback