ge mig körkort!

sitter fullt påklädd nu framför datorn, och väntar på pappsen, lire jobbigt bara börjar bli varm och jag orkar inte ta av mig allt igen och sen sätta på mig det. Pratade nyss med maria i en halvtimme i telefon. åhh hon får inte åka till Tyskland, mamma åker till thailand samma dag, kommer att vara helt lonely.. jobbigt som sören! tur är har frede lovat att bo hos mig under dem 2 veckorna. När pappa kommer ska vi sätta på min nya skattelapp som jag betalar 1500:- för , sura pengar. Sen ska vi övningsköra för att åka på jakt efter hans visa kort som han tappade när han var ute i lördes, pga att han var alldeles för full, så kna det gå och på det tappade han hela hans limpa som han precis hade köpt på båten när dem var och turade! vilken klantskalle säger jag bara, det finns inget värre än att tappa nycklar, mobil plånbok och sånt.  Hatar den kalla känslan man får i kroppen av oro när man kommer på att det är borta.. Efter att ajg övningskört ska jag träffa maria coh gå en snabbis i stan med henne sen ska jag träffa min älskling och vi ska åka till väla och shoppa. Fast bara till honom..

Imorgon blir det heldagstränin, på friskis lite sent att komma på en singel dans nu, snart tävling men sånna har vi alltid varit, i sista minutern. snat är det UKM. ska vara volontär, vill inte vara med och dansa, maria tjatar hål i hividet på mig men jag känner verjkligen att vi växt förbi det dära, man en signal som skickat ut dt till min hjärna och jag är tvärsäker på att vi helt enkelt inte ska vara med.
Åh va jag älskar mitt thomas sabo armband, dem smyckena är bäst, borde bara bära dem! I love it!!

image977

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: jonna

så snyggt linne du har där, vart kommer det ifrån? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback