finalen närmar sig ..

Då var denna arbetsdagen slut, tog hur lång tid som helst för klockan att bli 8, Seg tid att sluta på!! Man hinner inte göra någonting efter och att börja 11 är iheller inte kul. man får inte sova ut helt och man hinner inte göra någonting innan iheller. Men va ska man göra. Nu har jag och fredde letat efter lågpris resor hur många dagr som helst, någon som vet någon bra sida? Vill hälsa på Anna & Carro nu , saknar dem och oss allihopa tillsammans, men det behövs inte för dem kommer nästa fredag! Jaaa ;) ska bli så kul. vi måste göra något i helgen, måste måste måste. Det är ju inte alltför ofta det händer! i och med att carro bor i milano nu förtiden och anna i Stockholm.  Vill till sthlm det rä så kul att vara där. Speciellt när Anna bor där. Kommer i sommar! Om allt blir som planerat, ska antagligen gå den intensivkursen på balettakademin i år igen. Får se hur det bli och hur mycket pengar jag har kvar efter att jag och fredde har varit och rest.

Skulle vilja åka till Indien ,till Goa men det är kanske lite överskattat! äsh jag vet inte, det är såå svårt att boka resa på egen hand när man aldirg gjort det förut, man vill ju inte bli lurad eller missnöjd! Vad ska man välja loxim, jag coh fredde ska ta en tur i stan nån dag coh fråga runt på några ställen .. så får man se. En avresa ska det bli iallafall. och helst i maj runt den 12., för då har vi 5 år. Så roligt, ser fram emot många många fler år med dig älskling! älskar dig så mycket och saknar dig en massa massa. Vill inte bo utan dig coh behöva sitta och längta efter dig. Vill veta att du är nära mig hela tiden i min omgivning och att allt jag delar är tillsammans med dig. Vill det nu så mycket.. Kan ni inte berätta om några resemål ni är väldigt nöjda över som ni varit på, mina bloggare ?

Så vad händer i helgen?
Imorgon jobbar jag och efter det ska jag och maria på bio i alla fall har gratis biljetter till den nya filmen som har biopremiär imorgon , HORTON. Fick dem av Petra förra gången vi var på bio med mamma och carina (marias mamma) .. Minns inte vilken film det avr vi såg då. Men det är ju alltid roligt att titta på bio gratis och för det andra hade ingen av oss något bestämmt imorgon , vill inte heller sitta hemma och orkar inte gå ut för jag bröjar jobba kl. 9 på lördag också. Har ingen aning om vad jag ska göra då. Kanske Tivoli om jag nu kommer in denna gången. annars har jag ingen aning. Jo min äslkling kanske är ledig för kvällen. Om han nu inte ska ut coh partajja. herre guud jag glömde det viktigaste av allt, självklart ska jag titta på Melodifestivalen heeela lördagen! Superviktigt! Hejja Charlotte Perelli, ska ringa och rösta minst 3 ggr. Carros och min gamla favorit har ju inte ens gått till finalen (Carola). Men det var ju fakstikt rätt denna gången tyckte jag, fanns dem som faktiskt var bättre konstigt nog! Nej nu ska jag försöka sova börjar tidigt imorgon!



Godnatt ♥

image1026



Kommentarer
Postat av: T.

Varför flyttar ni inte ihop då? Du har ju jobb, han vet jag inte. Du går ju inte i skolan längre och du har jobb, så varför inte??

2008-03-14 @ 07:43:36
Postat av: Sofia

hej! När det gäller resor och sånt får man en bra sammanställning över sistaminuten på aftonbladet.se (tryck på resor). Jag och min sambo hittade en underbar resa till Sicilien där i höstas... resan blev vi jättejättenöjda med! Vi valde ospecificerat, hade inte så stor reskassa, men allt blev verkligen toppen. Företaget vi flög med hette Airtours, och har faktiskt aldrig hört ngt negativt om dem. Hoppas ni hittar något bra, lycka till!:D
/ Sofia

Postat av: fredrik

vi har inte flyttat för att det ska sparas pengar, vi kanske ska flytta till stockholm, man måste ha jobb där, det är mkt att tänka på när man flyttar det är inte bara till att ta sitt pick och pack....

(till T)


p.s. jag älskar dig terese!

2008-03-14 @ 16:57:01
URL: http://thefredrik.blogg.se
Postat av: fredrik

jag älskar dig så babe ! :D

2008-03-14 @ 20:37:44
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback