fikat med girlsen

Nu har jag glömt att ta med min kamera 2 dagar i rad, riktigt irreterande, händer aldrig annars, beklagar ! alltid jag som har med den och fotar! Fast att alla andra har de så vill man endå ha med sin egen. känns så konstigt att ses alla nu igen coh så vet man inte när nästa går blir av. när vi sitter där igen allihopa tillsammans. Det känns så konstigt när alla går skilda vägar, som maria sa ; så minns man för ett år sen när vi satt i skolan och pratade om vart alla skulle ta vägen och hur det skulle vara möjligt att vi skulle kunna klara oss utan varandra. Man klarar sig, ja, men det är samtidigt tomt och ständigt finns där en saknad! har absolut inte roligare i något annat tillstånd än när ni är med. Vi Satt på precis samma ställe som förra gången för någon månad sen på MEZO. Sen när vi gick till parkeringen och carro skulle ta sin bil och anna sin, kändes det plötsligt såå konstigt! Vi har bil coh körkort, lixom så stora vi har blivit fick bara upp en massa massa minnen från när vi va små, speciellt tillsammans med carro, den mörka vägen vi alltid alltid sprang igenom hand i hand och varje gång passerade vi den tillsammans. Jag älskar er med hela mitt hjärta kommer aldrig igen finna så bra vänner som er.
aldrig nånsin


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart
jobbar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback