alla som hatar söndagar skriker nuuu!!

nä det är ingen höjdare det där med att jobba, tjäna pengar är ju en annan sak. Äntligen har man slutat, maxi har ju börjat ha öppet till kl. 22.00 nu stackarna som behöver jobba ända tills dess, speciellt på en söndag. Lider med dem. efter jobb åkte jag & mammsen och övningskörde lite, kändes bra, satte fickparkeringarna skit bra och backa vi hörn. Har aldrig klarat det innan, men idag gick det som en dans! man ska inte säga för mycket.. Nu ska jag tjecka lite i min teoribok, var ett bra tag sen sist, man öppnar ju inte den dirket självmant. Ingen intressant eller varken rolig bok, detta är nog den enda helgen på länge länge jag inte har varit ute någon dag av dagarna, i fredes skulle jag ju bara va hemma och softa men så kom fredde och överaska mig, och igår bara mös vi.. idag ska jag och mamma mysa framför tvn hade jag tänkt. gentimot maria miir.blogg.se hatar jag söndagar, finns aldrig något att göra. man bar sitter hemma och tiden bara går och går. Baaaajss! Melodifestivalen igår, gick ju inte som tänkt ola skulle ju lätt vunnit över sibel, Konsigt nog tycker jag faktsikt att det var rätt att nordman gick vidare och inte häggqvist. Kan inte fatta att jag sitter och skriver det , men det händer. Imorgon är det disco träning, och jag ska ta i för alla gånger jag missat (sketit i). och mest av allt saknar jag min maria

image1011

Kommentarer
Postat av: mirre

JAG SAKNAR DIG MED!!

Postat av: fredrik

ääeeeE du är grymt snygg.. `v´
älskar dig

2008-03-10 @ 16:24:27
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback