no place lika home

Vilken dag! Det började med att Anna smått drog i mitt täcke, -Terese ska du med, vakna, vakna! Fast att jag inte ville & min kropp vägrade, reste jag mig och ställde mig i dushen totalt yr vaken, då slog det mig, just ja Anna ska ju opereras, operationen skulle starta kl 1, men vi bestämde oss för att åka i tid, så vi var på lasarettet redan vid 12 tiden. Vi sprang i ösregnet och försökte leta rätt på lasarettet, neej inte nu det skulle ju inte börja regna nu. hoppas det blir fint igen till Midsommar. så vi satt och vänta, tillslut vid halv 2 tiden, ropades Annas namn upp & hon gick in i operationsalen för att byta om. men då fick hon reda på att hon fortfarande hade två sår på handen & inte kunde operaras förens nästa tisdag. Jäätte jobbigt, när vi kommit dit & allt. Så det blev ingen operation istället åkte vi till PizzaHut och gick i stan. Sen fick vi springa hem till TVn , för att dem andra ville se fotboll. Tycker jag passar bättre framför datorn då, & för det andra kan jag inte sluta tänka på min älskling. 

Nu har jag fått en lägenhet , en 2:a i umeå vilket känns jätte skönt så nu kan Fredde och nu ska Fredde flytta med 100 %. Det betyder att jag och Fredde ska  flytta ihop. vilket vi har tjatat om i ca 4 år snart. Vi ska verkligen bo ihop. så skönt slippa sitta och sakna varndra, vakna tillsammans varje morgon, bara de!! Kunna komma hem & veta att han finns där, och idag träffade jag en tjej som gick i Annas klass här på balettakademin i Sthlm, som gått i Umeå också, så hon berättade en hel del om linjen. blandannat att man fick välja till en massa ämnen  & att det inte ligger vid universitettet , sen berättade hon också att lärarna va jätte jätte bra, men jag kommer alltid att vara jätte trött, fast det kunde jag förstå man dansar ju 4-6 h varje dag och alla kvällslektioner är gratis. Just nu känns allt perfekt kan det inte bara stanna såhär, så jag kan se fram emot allt. man är så känslig nu känns det som, de minsta lilla som låter lite dåligt blir man totalt förkrossad kanske är det för att man fortfarande är rädd för att verkligen flytta hemifrån, det är ju såå såå stort. Men just nu ser jag bara fram emot allt, det ska bli så kul så kul. Och jag gör inget annat än längtar och längtar !

Imorgon är det torsdag & exakt en vecka kvar tills jag är hemma, imorgon ska klockan ställas tidigt igen för vi ska käka frulle på Espresso House, mm så gott det finns ingen bättre frukost + att det är så billigt ju, sen ska vi väl förhoppningsvis gå i stan igen. Har inte handlat någonting sen jag kom, i klädväg alltså. Men vill hitta en ny klänning till midsommar det är därför solen måste stråla ju. Nej nu ska jag sluta skriva på detta inlägget innan det blir för långt och fr långtråkigt! None


Kommentarer
Postat av: Matilda

ohh fy vad kul för dig, och för er :) Lycka till!

2008-06-12 @ 14:43:18
Postat av: linnea

märke på cocosoljan ? vart kan man köpa den ? pris?

2008-06-12 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback