tisdag

guud va de är varmt , man kan ju knappt vara utom om man nu inte är endast klädd i bekini, imorgon måste jag lägga mig på nån stand och sola, sen är det ju sthlm som gäller och en massa massa auditions. Idag ska jag iallafall träffa Elin på Gröningen och grilla, spela kubb och ha de mysigt. ska ringa hem till henne nu sen ska jag väl ta cykeln och pilla mig neråt. har varit med mamma i stan idag till kl. 1 satt och kollade på folk, det är kul de också. Nu ska jag lyfta på luren, ha de nice! jag använde cocos olja för er som undra, jätte bra va de! så kör med de i sommar :)
image1331

Kommentarer
Postat av: diddi

aww tack så mkt :D:D

Postat av: Sahra

Var köper man sådan olja då?

2008-06-03 @ 16:10:04
Postat av: linnea

cocos olja ? vilket märke ?

2008-06-03 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback