studentvirvel

Så ja nyss pratade jag med akicks från Umeå i mobilen, dem ställde lite frågor och jag fick svara, var jätte pirrigt! hoppas hoppas att jag komme rin får reda på om jag gör det imorgon mellan 8-12 , kommer att ställa klockan på prick 8. såå spännande. Annars får man ett brev hem i brevlådan! det känns sisådär med denna "auduition" i & med att jag bara skickat in en video på min solo i disco och inte varit där som alla andra som sökt in lixom. De känns lite segt, men jag hoppas att de tänker på mig lika mycket på som alla som var där på audition, alla vill ju detta lika mycket lixom.

Igår satt jag, Elin, Johan och Fredde på gröningen och grillade fast att man inte får, blev propp mätt Elin hade ju packad med sig hela kylen, sen vid 10 kom Maria in till stan och vi gick till hanpan, där vi stod precis likadana och sjöng för vi ska ta studenten för vi ska ta studenten !! för precis ett år sedan, man blev så avis när man såg alla, man kände sig lite som en enstöring, men men vi har ju gjort vårt. senare drog dem vidare till Swea båten, och vi åkte hem. Så jag sov hos min älskling.

Idag ska jag träffa Elin hlav 1 på gröningen vi ska chteka, sen ska vi över till helsingör och handla lite som jag kna ha med mig upp till stockholm. Puss och kram ha en jätte bra dag.
image1331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback