på fredag är det sthlm

image1339
Jag & Anna ♥



åhh av det ilar i mitt huvud, någon drara fram och tillbaka med en sån gammal och skruttig gräsklippare, vet dem inte att man använder en automatisk nu för tiden, fy fan va de låter, och den bara gnisslar behövs smörjar om och om igen , blir galen & det hjälper inte att stänga igen fönstret!
Idag har jag varit i full gång dagen började inte som planerat för det kom saker i vägen, men pappsen kom till mig vid kl 11. vi körde och besiktigade bilen och den gick igenom, riktigt skönt faktikst, sen tog vi cyklarna och cyklade till väl för att handla present till min kusin som tar studenten imorgon. Så fick vi de också gjort sen kollade jag en runda på BIKBOK, H&M och GINA där fanns hur mycket fint som helst men allt satt jätte jätte konstigt, fattar inte hur kläder är sydda. men jag hittade ett slags nitbälte på bikbok och ett lila linne, älskar lila de är såå fint, så idag har jag investerat mitt första lila plagg. Men jag hade fortfarande inte hittat ngt att ha på mig till imorgon så jag och pappa bestämde oss för att lägga av grejerna som vi handlat hemma , så tog jag samtisigt en snabb titt på ASOS.com så mycket som jag vill ha, där e döö fina grejer ju, blir helt Extas, sen cyklade vi ner till stan för att se om vi hittade ngt till mig tills imrgon. men då hade ventilations systemet börjat brinna på GINA och H&M så dem hade stängt, jätte jobbigt så cyklade vi hem igen, och snart ska jag iväg till Rydebäck och avsluta min dag i ett uteyakutsi. Det ska bli så mysigt så och idag är det bara lite mer än 1 dag tills jag åker till sthlm. Och jag kan inte väänta! ska bli så kul att träffa Anna , börja dansa , och chilla i hennes super mysiga lägenhet, ska värma upp den nu efter att hon känt sig lite ensam . Det är väl rätt normalt at känna ibland när man bor ensam, själv är jag för fel för att bo själv, dels för att jag aldirg hade vågat pga inbrottjuvar & mörker sen pga ensamheten. ush säger jag bara , bara tanken skrämmer mig. tack & lov att jag har en underbar pojkvän som lovat att flytta med mig vart jag än skkulle behöva flytta. Nej nu ska jag shasa mig i väg till Rydebäck.image1338

Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback