one day lika another


Cher

Solen har fått mig på strålande humör och jag känner på mig att denna dagen kommer att gå mig vägen. Igår kollade jag på nästan hela säsong 2 av one tree hill, vilket betyder att jag satt framför datorn hela dagen, men de kändes bra! Idag ska jag, pappa & Oliver ner till stan & göra min adressändring på skattemyndigheten. Det måste vara gjort idag. Sen kanske vi går en sväng på gröningen, köper glass på haufes och så. Men kl. 4 ska jag passa Ida & Oliver för mamma ska jobba. Sen har Fredde bjudit ut mig på mat ikväll, tror vi ska äta på hamnpaveljongen, ska bli så mysigt, imorgon ska det bli ännu finare väder , vi ska till stranden & jag ska träffa Elin , uppar senare idag om jag hinner, ush lider med alla er som måste jobba denna fina dag! Jag vet hur det känns.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah okej, vi bor på Röbäck iaf som ligger pyttelite utanför. :) Vi flyttade för att vi var less på staden vi bodde i och så fick jag fast jobb där. Killen började plugga i Umeå i samma veva så det funkade skitbra att flytta! :) Hoppas ni trivs!

Postat av: Helena

Ja det suger att jobba idag, jag jobbar imorgon med. Men här verkar det inte vara lika fint väder som hos dig!

Men är ledig(förhoppningsvis) på onsdag och då skulle det också bli fint väder, så håll tummarna för mig =D

2008-06-30 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback