life in a glashouse


Helsiingborg


jag har ingen skräck, men jag blir endån otroligt nervös när jag har tid hos tandläkaren, mest för att det ska göra ont och för att min lagning är så känslig, ska laga mina bitar på framtänderna som jag slog ut för många många år sen, det är dags att byta ut dem nu, så jag har tid 11.15 idag, jag hoppas , hoppas att det kommer se jätte bra ut när det är klart. Igår var jag & mamma på IKEA & Rusta, köpte, fön, locktång och sånt toa sett i svart till tvål och tandbortarna för en jätte billig peng på RUSTA. Sen fick jag köpt en hel del till på IKEA igen. Nu har jag verkligen förstått att jag ska flytta, de e så pirrigt, flyttar i mitten på juli alla är endå borta, maria har rest till tokio hotel, carro e i milano, aleks i serbien och anna i sthlm. Så det ska bli kul att åka på ett äventyr med den människan jag älskar mest i hela hela världen.
Nej nu ska jag hitta något som jag kan stoppa i mig innan jag ska köra bort, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: emelie

Good Luck :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback