gröningen och Tivoli

Godmorgon kära läsare, alla vet väl som jag att det var en helt underbar dag igår. Så varmt! Maria kom till mig vid 1 tiden, och jag visade bilder pratade om turkiet och hon berättade om hela sin resa till Tyskland, allt som hände där. Sen ringde Carro och Aleksandra och var helt uppstissade och berättade att dem hade träffat Marcus Skenkenberg (stavas de så?) På ett uteställe i Milano sen hade dem pratat lite och så hade han ställt en väldit underlig fråga :/ haha , de lät rätt kul faktiskt! Men han blev dissad på slutet. haha. ja i alla fall efte att jag visat bilder och vi pratat om allt möjligt , bestämde jag vad jag skulle ha på mig inför kvällen jag packade med min ipod högtalare och filtar, sen cyklade jag iväg till maria. Och där bytade hon om och tog sin cykel och då var kl redan halv 8 så vi cyklade ner till gröningen för att möta upp elin och jesicca. Så träffade vi på sofie och martin och slog oss ner där, det blev förfest och kvällen tog oss vidare till Tivoli. En helt underbar kväll. Och pappsen följde med på hela resan .

image1321
jag, maria, elin och Jesicca på gröningen

image1322
Jag & Maria senare mot kvällen

image1323
Thats me!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt det ser ut! Äntligen är sommaren här! Underbart :)

Postat av: :)

vad är de för snygga byxor du har på dig?

2008-06-02 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback