who will survive, and what will be left of them

kollade på ett enstaka program i morse från säsong 3, har bara 2 program kvar sen är jag inne på fyran, men jag fick slita mig snabbt, posten kom i brevlådan, bilderna och nykeln till vår lägenhet kom , jag var helt extas, la upp dem direkt. sen åkte jag iväg på IKEA i 4 timmar, helt galet handlade för 3000 kr. mamma var med som tur var, köpte skåp till toaletten, mattor, lampor, hyllor och allt allt möjligt. men det finns så mycket kvar att handla. Ush vill inte ens tänka på att pengarna som bara flyger iväg just nu . Efter en lång dag på väla och när tiden bara hade sprungit iväg slängde jag på sminket i ansiktet och hoppade hastigt i några kläder som jag inte alls över huvudtaget hade planerat på 80 tals temat ikväll. Men kompinationen blev visst endå bra så de fick bli den, nu ska jag sätta mig i bilen och köra dit. Ha en trevlig fredag! Im going to the 80:th!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback