when things get better






Det är helt otroligt vad solen kan få en på så mycket bättre humör, igår lång om länge efter att jag väntade, kom Anna med sin lilla nissan & parkerade den på vår parkering, meningen va att vi skulle promenera ner till stan, men klockan hade redan blivit 1 och vi låg långt efter i planeringen. Som efter vi handlat lite fika på maxi, blev det bussen istället, satt på gröningen och solade, sen kom Elin och det blev snack om allt mellan himmel och jord. Så ringde min äksling och sa att det var Tisdas klubben på Cardinal, det var en självklarhet att vi skulle dit, jag & Anna har ju inte varit ute på år och dar, så vi åkte till väla för att hitta något fint, sen hem till anna och packade och sen hem till mig igen, sen tog kvällen oss till Cardinal, de va såå kul, alla va verkligen där och såå mycket folk, äh den kvällen var verkligen lyckad. tack för en underbar kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Vad brun du är då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback