when things get better


haha ^^ jag i turkiet, det är typ så här jag känner mig just nu .


Det är verkligen helt galet , jag har suttit & försök komma på någonting negativt med detta äventyret men allt grönt och fint står i vägen. Kan allting verkling bara gå så här bra utan några beskymmer som helst. För det första när vi kom in i lägenheten var den mer än perfekt, högt över förväntningarna. Och att få lägenheten helt klar med inredningen tog ca 2 dagar, hur normalt e de? & vi va inte ens trött efteråt. Resan upp och hem för Dan & pappa gick jätte bra. Vårt område är super fint, och tvättstugan är inte i källaren vilken jag hade hatat. Vi har gymsal, tennissal, badmintolsal om man vill låna. Allt är så grönt & fint här, det är gratis parkering vid gården. Och Maxi ligger bara 5 minuter ifrån oss. Första gången vi skulle in till stan gick det galant fast med med lite vägbeskriving sen dess har vi hittat hur lätt som helst, överallt. Hur kan allting gå så bra! Jag blir så lycklig, snälla bara låt det flyta på så här, bara låt det flyta. Hur skönt skulle det inte varit om allt bara hade gått en vägen hela tiden! Fast då skulle vi aldrig fått mött våra motgångar och på så sätt möter vi det bra!
Jag är så lycklig, så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hellu babe :) Jag brukar gå in på veckorevyns hemsida och läsa lite då och då när jag jobbar eftersom det är så segt :/ adressen är : www.veckorevyn.com . love , love and happy afternoons

2008-07-23 @ 10:32:59
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback