vardringsvägen till maxi


Umeå




man känner verkligen hur tiden bara springer iväg, jag vaknade kl 7 imorse satt lite vid datorn kollade upp vart vårdcentralen låg och skrev min CV, helt plötsligt var kl 11, när fredde kom ut nyvaken från sovrummet. det kunde inte stämma klockan i rummet måste ha gått fel när den visade 7 . men det stämde, helt galet vad tiden sprang iväg speciellt när man sitter vid datan. Sen sökte Fredde några jobb, äntligen sen vi kom gick vi ut på en upptäcksfärd idag, vi skulle hitta närmaste gångvägen till Maxi, och vi hittade den, Fredde hittade den haha .. Men istället handlade jag 2 glas på DUKA, det var rea, två stora vita koppar. Fredde handlade på systemet för första gången , två corona till sig & en xcider till mig, jag fick stå utanför och vänta.. Sen gick vi hemåt igen och käkade pyttipanna, hatar stänket från bayconen, det är inte roligt att laga mat, men Fredde är en mästare på det. Sen satte vi oss och kollade på film , difinitely maybe. Riktigt tråkig det hädne verkligen ingenting i filmen.. Så nu har ajg satt mig farmför datorn istället, det är så skönt att höra tvn från vardagsrummet coh veta att Fredde ligger där. men endå saknar jag honom redan fast att jag kan srpinga in vilken sekund som helst. Fotade lite när vi var ute idag så njut nu av underbara Umeå!

 

T


Kommentarer
Postat av: Malin

hej !!



åhh, din blogg är såå bra :)



lic in här flera gånger om dagen. Jättekul att du fotar mm.

Oh man blir glad för er skull att ni trivs så bra redan :)



blir man själv sugen på att flytta.. haha

Aja, ha en bra kväll :)

2008-07-23 @ 23:48:17
Postat av: Anna

Hjärtat :) Idag gick jag upp halv sju .. helt sönder kände jag mig , somnade kanske vid ett någongång igår efter typ en fyra timmar lång konsert .. gaaalet ! saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback