to wish impossible things


Idag storhandlade vi, vår först storhadling, hi hi



Idag åkte pappa & Dan, tråkigt nog, kändes kontsigt fats på ett bra sätt att vi gick tillbaka till lägenheten själva, nu va de verkligen bara jag & han. Men det kändes otroligt bra, det har varit en enorm hjälp nu när Dan & pappa varit här hade aldrig klarat detta utan dem, jag och fredde hade säkert suttit kvar i all röra än idag, nästan hela lägenheten är klar på bara 1 dag. Just nu finns det bara lite städning kvar. I morse åkte dem i alla fall, va jobbigt att säga hejdå, men det var ju inte sista gången som vi skulle ses, Fredde ville gärna somna om sen igen kl va 8 på morgonen, men jag fick upp honom & åkte till maxi för att storhandla. Så nu är kylen, frysen och skafferien någorlunda fulla. Försökte att handla så ekonomiskt som möjligt. Sen åkte vi vidare till Rusta där Stefan vägledde oss till målet. Där fick vi handlat sopkorg, golvmopp och spann och allt. Sen åkte vi in till stan för att checka min skola. När jag väl stod där på gården & kollade in i dansalarna kunde jag verkligen inte fatta att jag skulle gå här i Agusti, helt galet , ihh. jätte fint var de. Jag längtar så mycket tills terminen startar! Sen promenerade vi in till stan , kollade på maraton i högklackat som hölls mitt istan av Glamour. Haha som vi garvade & på de köpte vi lite glass, kollade lite i affärer & gick ner vid sjön. Här är verkligen såå mysigt, kommer att trivas jätte bra & idag har det verkligen varit varmt, har lökat hela hela dagen, tog med min kamera ut idag försökte fota så mycket som möjligt! Nu är vi hemma & vi ska sätta igång med städningen, igentligen orkar jag inte men vi måste , det är ju bara så lite kvar. . Det är inte kul att städa, men jag får väl börja vänja mig vid sånna saker nu.

   
Här ser ni parken och ån som vi hittade liten bit bakom stan, det är så himla mysigt ..



Balettakademin, här är skolan där jag skå gå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fasen vad kul! :) Vet du vart du bor nu då? ;) Frågade ju sist men då visste du inte.. Välkommen till Umeå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback