welcome to the 80´s

   

godmorgon ! igår var det verkligen full håll igång med sånger, dans och tårta! Kvällen blev verkligen super lyckad, och temat 80 tal va en höjdare, alla hade klätt ut sig jätte mycket, så roligt ja det gav en många goa skratt! Anna var toastmaster på festen så hn hade skrivit ut ett helt häfte med en massa sånger som alla glatt sjöng med på och det livade upp stämningen rejält. Vi kom hem redan vid 1 tiden, men då hade vi också varit där enda sen kl. 6 så det blev en lång natt för vår del. Sen kom Bosse (Annas pappa) och mötte oss så vi slapp gå hem helt ensamma. Det skulle bli skönt att ta av mig dem hemska kläder som jag haft på mig under hela kvällens gång för emelies skull. Vore tråkigt om man inte klätt ut sig ju! vi fotade över 200 bilder, fråga mig inte hur det gick till.
Nu är jag hemma hos Anna, hon har redan hoppat i dushen om ca 3 timmar ska vi vara hemma hos Fredde i kolonin, Hur ska vi hinna, och jag som inte köpt någon present än, får bli något litet i och med alla penar vi lägger på flytten just nu!



   

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för igår, det var underbart kul :)

2008-07-12 @ 13:11:49
Postat av: Mad

Jag måste säga att du är väligt lik Denise Richards :p

Postat av: linnea

vad var det för nån coccos olja du tipsade m förut ? märke ? heter ?

2008-07-13 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback