the days we spend


Jag & Anna på en förfest hos Maria



Är mitt inne i ett one tree hill avsnitt när haley får ett av sina utbrott när graviditetshormonerna bryter ut över nathan efter att hon sett videon på broke & Nathan som spelades in för två år sen. Då hon ber honom att skriva listan över alla han legat med, fast att det är egentliegn vad hon inte vill att han ska göra, när han väl bestämmer sig för skriva den bryter hon ihop igen, det var ju precis de som hon inte ville att han skulle göra. Varför är vi tjejer så komplicerade och gnagar på allt som finns inom oss istället för att bara let it go. Eller när Elin satt med mig & Fredde på gröningen i somras och vi kom in på barn, om vi ville ha ett i framtiden, jag är lite skemptisk efter min extremt bortkämda unge till lilla syster som jag har kvar i helsingborg. Men själv klart vill vi de. Det vill väl alla. Men inte Elin, hon hatar verkligen barn så hon drog upp historien, den värsta graviditeten för mig och Fredde, om hur ful & jobbig jag skulle bli, och hur allt skulle spricka och förstoras på mig, alla utbrott man skulle få och alla problem vi skulle med barnen när den pekat på allt och inte fått som den ville. Ush vilken hemsk historia hon körde haha ^^. trots saknar jag henne jätte mycket, vi hade alltid så kul tillsammans, Och Anna ska vi inte prata om ända sen jag kom till sthlm  i juli tills den veckan jag åkte har varit helt underbart, vår vänskap var bättre än nånsin och jag saknar hennne mer än nånsin. Önska bara att jag kunde trolla hit hennes super tradiga sommarjobb hit till umeå heslt precis granne med oss, det hade varit helt perfekt, som vi kunde snacka om killar, kläder och massor med hemlisar, bara allmänt snacka skit. I miss it! I miss you! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Har kikat runt lite på din blogg nu och jag måste säga att du ser ut och verkar vara världens sötaste tjej! En sån man aldrig någonsin man skulle kunna önska något ont. Vad som än skulle hända så visste man att du gjorde ditt bästa för att få det så bra som möjligt.



Ha det bäst, och jag hoppas verkligen att du kommer trivas på dans-skolan. Lycka till med allt!



Kram Malin

2008-07-21 @ 00:52:06
Postat av: Anna

Hjärtat ! Jag saknar dig så mycket hela tiden, finns verkligen ingen annan som dig här . Det är ingen ordning på någonting nu när du åkt. Saknar dig ! kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback